måndag 19 november 2012

rubrik.

hejsvej! just nu sitter jag och ser på rihannas konsert i london som sänds live på youtube, just nu drar nån kille ett elgitarrssolo (?). för att fortsätta i samma spår så kan jag berätta att jag just beställt en klänning till diplomeringen som jag ska på i december! kan göra det till en cliffhanger och inte avslöja vilken tills jag får den så ni blir lite nyfikna *tihi*. imorgon blir det en riktigt hektisk dag, ska på nått slags möte på arbetsförmedlingen. gud, vill inte ens ha det ordet på min blogg, det låter så himla misslyckat? mardrömmen är ju att möta någon på vägen dit också, typ nån man känner för bra för att kunna ignorera genom att inte heja och inte tillräckligt mycket för att vilja dela med sig utav sitt liv till.


2 kommentarer:

  1. Jag vill veta vilken klanning! :D:D:D

    SvaraRadera
  2. okaj då! denna är det http://www.riverisland.com/women/dresses/maxi-dresses/Black-baroque-print-maxi-dress-624902 :)

    SvaraRadera