fredag 21 december 2012

god jul

måste bara inleda inlägget med att jag precis tänkte "jag måste sluta vara en thinker och bli en doer" hahah, vet inte ens vad jag fick det ifrån! ibland så kan jag tänka på sånna kylschiga meningar och ba "asså, det där stämmer ju verkligen!" som om det går upp ett ljus i mitt huvud och jag får ett poäng på min livserfarenhetskonto.

har varit i stockholm måndag till onsdag. på tisdagen var det diplomering och på onsdagen arbetsintervju. gick inget vidare på intervjun, de ringde idag och sa att de valt en annan :'( (obs, ej seriös smiley). god jul på er också..... ett annat god jul-önskande fick jag förresten ifrån bankomaten i kungälv som svalde mitt kort igår. har alltså inget bankkort resten av året troligtvis. så grabbs det e ni som bjuder på shotzsen ;-)

känns som om mitt humör är på topp nu av någon helt ofattbar anledning. kanske hjärnan som försöker sända ut de sista glädjehormonerna innan hela kroppen kollapsar. nä men seriöst så känns det som om att det måste hända något snart, annars så går jag i ide tills slutet mars! skulle inte förvåna mig om mitt horoskop ser ut så här just nu:
kärlek 0
karriär -2
ekonomi *error*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar