måndag 11 mars 2013

i love it

lyssnar på icona pop och har jättemycket energi i kroppen men vette fan vad jag ska göra med den.

hade en skype-intervju i morse som jag hoppas gick bra. men chansen att få det jobbet känns ju inte så stor, de har valt ut 10 stycken nu och sen väljer dom fem som de vill träffa och sen blir det intervju med två stycken och till slut så är den en som får jobbet... som mamma sa "är det som melodifestivalen när det är andra chansen också eller?" haha.

såg inte finalen i lördags, låg på sjukhuset eftersom jag hade så ont i magen att jag spydde (fresh!). ingen mensvärk och jag var tydligen inte gravid heller (surprise......) för de gjorde två tester. och efter tre urinprov och två gynundersökningar så fick jag åka hem med tabletter mot urinvägsinfektion (?). tror inte det var det men mår bra nu iaf så det är ju bra :)

här får ni en bild på min nya tröja som jag inte vet vad jag tycker om egentligen, men skön är den. och det är ju det som räknas ;)


1 kommentar: